Klantenservice

Levertijd en afleverbericht

Wij streven ernaar om op dezelfde of eerst volgende werkdag te verzenden. Al onze vervoerders rekenen; vandaag verzonden = morgen aanbieden bij de klant. Voor de levering van pergola's krijgt u binnen een week bericht van de transporteur, rekent u op een levertermijn van 5-15 werkdagen. 

De meeste pakketten worden verzonden met PostNL en dan ontvangt u van ons een handige code waarmee u online uw pakket kunt volgen. Indien u niet thuis bent op het moment van aanbieden door PostNL zal het pakket bij de buren aangeboden worden. Andere vertrouwde vervoerders van ons zijn Transmission en DHL. Indien u niet thuis bent op het moment van aanbieden door DHL of Transmission krijgt u bericht wanneer de vervoerder het pakket opnieuw kan aanbieden.

Verzendkosten

Leveren binnen Nederland kost € 5,- en bij bestellingen vanaf € 50,- GRATIS verzending. 
Voor leveringen naar België rekenen wij € 15,- verzendkosten, vanaf € 150,- bestelde producten is de verzending gratis. 

Privacy & Veiligheid
Bij Neslingschaduwdoeken.nl kunt u veilig online betalen via iDEAL of per overboeking met internetbankieren. 
Uw gegevens zullen louter gebruikt worden voor het verzenden van uw pakket en zullen nooit gebruikt worden voor andere doeleinden dan het versturen van uw bestelling. 
Uw telefoonnummer gebruiken wij alleen als het nodig is; bij vragen over uw bestelling of wanneer u thuis bent voor het afleveren van een pergola bijvoorbeeld. 
Retourneren

Na ontvangst van het artikel heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Binnen die tijd kunt u ons per telefoon of e-mail laten weten dat u het product wilt ruilen of retourneren.

Het product en de verpakking dient onbeschadigd te zijn.

De verzendkosten voor het terugsturen van het artikel zijn voor de koper.

Terugbetaling vindt plaats nadat het artikel door ons in goede orde is ontvangen op het rekeningnummer waarmee de bestelling betaald is. 

Betalen
Bij Neslingschaduwdoeken.nl kunt u veilig online betalen via IDEAL of door het bedrag zelf over te boeken van uw rekening o.v.v. het factuurnummer dat u per e-mail van ons ontvangt.
Soms heeft IDEAL een storing, helaas, u kunt dan de betaling opnieuw proberen of per overboeking de betaling realiseren. Uiteraard mag u contact met ons opnemen per e-mail of telefoon om een storing of probleem te melden. Wij kijken dan graag met u mee naar een oplossing.